Fina Göteborg


Vaknade på rätt sida utav sängen. Älsklingen gick ner och köpte lite frulle och bullar till fika. (jag som skulle börja mitt nyttiga liv idag, inge saft, inge läsk, inge skit på helgerna heller, får se hur länge jag klarar det)

Drog oss ifrån lägenheten till arbetsförmedlingen och skrev över oss ifrån Falun. Hoppas jag får ersättning snart för nu börjar det skjunka på sparkontot.

Efter det åkte vi med vagnen in på stan. Träffade 2 i laget + en av grabbarnas tjejer. Nu ska vi försöka få ihop tjejerna här oxå så det blir nått slags bandyfru gäng (även fast det aldrig blir som falun med min favoriter) .. men man kan ju göra ett liiitet försök iaf :)) Satt oss på ett mysigt fik i stan. Åt en halloncheesecake MUMS !
Sen fortsatt vi runt lite på stan och bestämde oss för att ta en åktur med "PADDAN" nån dag för att få reda på lite historik om Göteborgs stad. Då vill jag dock ha sol !!

Var in på lagerhaus och köpte en söt liten glasskål med lock ?! ska ha den inne på toan med tops i. Mycket fint :) Härmade Maria lite men det fick jag :))

Denna vecka är det kulturkalaset här nere. Så ikväll efter killarna har tränat ska vi ses nere på stan för att se på Donkey nånting som spelar musik ? Då ska jag äta en LANGOS. Ska ner om någon timme och träffa Maria tidigare så vi har nånting att göra :)) langoos here i coome !

Nu har jag blivit lämnad själv. Jag Emanuel och Eric har precis ätit mat sen drog de på träning. På väg hem från stan såg vi att någon har brutit sig in i Erics bil. Så hela glasrutan var krossad, som tur är blev nog inget stulet. Sånt verkar hända i göteborg .. tom i ett parkeringshus.

Just ja, jag fick en intervju idag genom internet. Kändes lite skumt men det verkar seriöst. Det är inom hotellbranschen. Har inte full kontroll än då allt står på engelska som jag har fått info om. Är lite nervös om intervjun även är på engelska och det tror jag. Det var ett tag sen man pratade, och nu ska det vara flytande :S

Nu ska jag iaf på dass sen göra mig lite fin inför kvällen, Imorn bär jag mig av hemmåt till Falun tills på fredag. På torsdag får vi säga hejdå till vår saknade Niklas för sista gången <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0