Föräldrar helg


Då har familjen Karls och Sundqvist varit här i helgen och hälsat på under Svenska Cupen. Tyvärr förlorade Surte båda matcherna men bara med 1 mål så det var väldigt jämt och dem spelade BRA :)

I fredags åkte vi till Ullared och vrål shoppade. Jag slog rekord på gångerna jag varit där. Hittade MYCKET. Två vinterjackor ... slipper man tänka på det. Sen blev det stan igår .. jag hittade mina SKOR. Men jag köpte den billiga varianten för de var så dyra dem jag vill ha. Så på HM för  399kr fick jag mina skönhetsskor :D jag blev lycklig.

Kul med massa bandy i helgen. Hade lite middag här igår och vin och öl och prat och sång :)

Nu har familjerna åkt och jag har fått två presenter i förskott. Eller sofia tog hem tröjan jag ska få men fick pengar av mamma o pappa :D TACK  !!!!

Nu har jag ett litet mission att göra på datorn. Sen ska jag inte göra så mycket idag. Söndag är en chill dag och i veckan börjar vårar hetsiga liv. Underbart. Plugg, bandy och jobb. Fart på vardagen.

Hoppas alla haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0