Interview Day


Idag var det dags för intervju igen efter en lååång sovmorgon :) Riktigt skönt. Har börjat fått ont i halsen efter att min älskade karl har smittat av sig, men knaprade halstabletter igår så nu är det bättre, men rethosan är kvar :(

Kl 15 ska jag träffa chefen på Ica Maxi. Hoppas de behöver folk och isf på golvet mest för där vill jag isf jobba. SKönt att ha lite fritt och bättre tider, man lär känna varann lättare på golvet oxå. Så håll tummarna för i need money soon and something to do :) Blir lite halv galen här hemma snart.

Nästa helg kommer familjen Karls ner även Ola och Kerstin. Då blir det Ullared på fredag dag sen match på kvällen. Emanuel har Svenska cupen, hoppas han får spela som har varit skadad, men idag ska han försöka träna på is :))

I helgen har jag bestämt mig för kräftskiva :) Köpte kräftor igår o måste ju trycka i sig massor nu när det är säsong. Muuuums !!

Återkommer sen efter intervjun :)) Mitt kära ica maxi:P

CIAOO

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vi ska också till ullared på fredag :) Kanske ses där då?=) KRAMIS

2010-08-21 @ 11:19:21
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0