Lisebeerg :)


Då har vi varit och besökt liseberg två dagar den här helgen. I fredags var det HossMaestro som vi kollade på med många i laget. Sen blev det någon öl i baren.
Igår vaknade jag upp och var suuuper hängig och hostade. Emanuel kom hem och sa "gud hur du ser ut runt ögonen" :P så jag mådde inte toppen. Men vi åkte lite senare in till Liseberg och gjorde femkamp. Tyvärr så vann emanuel med en gren. Annars  var det jämt :) vi vann dock inge godis med våra lyckohjulsbiljetter:( skit liseberg.
Efter det blev det Pizzahut. Woops (så bra gick det med min äta mindre fett tid)
Vi avslutade kvällen med kräftor, lite barca och samtidigt Happy Gilmore !

Idag har grabbarna träningen nu på morgonen sen match halv5. Jag gillar inte deras schema de tränar för mkt och jag tror vissa kommer att lesna och det är jag rädd för, för VI SKA UPP !
4 lediga dagar under september och 4 var det i augusti. Usch !!

Jag var och gjorde synundersökning häromdan. och hej kom o hjälp mig vilken brytfel jag har i högra ögat. Hon sa att skillnaden på mina ögon var som natt och dag :P Så det blir lite svårt att beställa brills på internet så jag lära hitta på några rätt bra pris hos en vanlig optiker. Ska nog iväg o göra det nu innan matchen !

Imorn ska jag ringa Maxi och säga att jag vill jobba där. Han från hotelljobbet skulle höra av sig om jag går vidare till nästa intervju ... men nu struntar jag i det. Maxi kändes faktiskt BRA !


Ha en bra dagggg :) Slappa på

Kommentarer
Postat av: Cat

Åh jag visste inte att du hade blogg! Nu ska jag följa din. Kram!!!

2010-08-24 @ 11:30:10
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0