Monday Morning


Då var det dags för en ny vecka. Igår hade vi en slö dag, det spöregnade.
Idag ska jag nog ta mig ner till Friskis och skriva in mig. Behöver komma igång med min träning igen. Blir lite sugen på att löpa och spinna lite :)
Har en del att ta hand om hemma oxå, liten hemmafru just nu.
På onsdag åker jag hem för att gå på Niklas begravning på Torsdag. Det kommer att bli en tung dag. Förstår fortfarande inte hur sånt här kan hända.. det får än verkligen att tänka

Catch the day , enjoy the moment

Har setat och kollat KY utbildningar och sökt lite jobb. De jobbet jag vill ha behövs verkligen en utbildning för. Har fastnat lite för Ekonomi och redovisningskonsult. 2 år här nere i Göteborg. Får se hur framtiden ser ut.
Har även sökt lite jobb som kräver bra Engelska. Synd att man har tappat så mycket. Men har precis översatt mitt CV och personliga brev till Engelska ifall fler jobb kräver det.

Kl är nu redan 5 och jag lär väl börja ta tag i saker och ting medans Emanuel tränar. Idag har de test på 3km och min karl har gjort illa jumsken så han ska träffa en massör. Typiskt att de händer nu i början :/ Tråkigt

Igår var det 1 år sen Erland gick bort. Synd att jag inte kunde vara med till säter. Inte så lätt att honka på när man bor 45mil hemifrån längre.

Nej ... det här blogginlägget var ju dödstrist. Skärper mig till nästa gång.

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0