Ny träningsstart igen



Nu är det dags att låta kroppen må bra !!
Jag gör alltid såhär ..tränar stenhårt ett tag tills jag blir nöjd med min kropp sen skiter jag i det. Nu har jag gjort samma misstag 2 ggr och det får vara nog nu.
Igår blev det CORE träning 1timma och nu väntas SpinningPass. I gotta get in shape and keep it that way
Det viktigaste som finns är att trivas med sig själv och sin kropp ! Självförtroende på rätt nivå :)

Idag var jag på Maxi i Högsbo och hämtade ut kläder, nycklar, skrev på papper, gick rundvisning och förberedde inför nästa vecka. Fick 4 dagar jag ska jobba nästa vecka. Känns skit bra.
2 pass i fast food (på tal om att ta hand om sin kropp) och 2 pass i kassa + självscanning :)
Det känns faktiskt riktigt bra att börja där igen. Träffa människor i sin egen ålder, göra nått jag redan kan, hjälpa kunder, ha arbetskläder, olika tider, nära till jobb, bra OB :))

Så resten utav veckan är jag ledig. Och Emanuel har nu börjat plugga. Bara gått intro dagar men det blir ett j*vla resande för stackarn :/ Får se om han klarar det !
Sen kommer Malin och Kenneth och Novis nästa helg och hälsar på ! Det blir toppen


Nu ska jag koka potatis sen springa ner till gymmet !!
Mitt mål efter passet är att mina ben ska kännas som spagetti och knappt kunna gå ;P

Kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vi har det bra i Falun, förutom att alla flyttar ifrån oss. =) Hur har ni det? Trivs ni bra i Göteborg? Jag tänkte försöka komma ner till Göteborg i vinter, så då måste vi ses. Kanske jag och Sofia kan åka tillsammans. =) Jag återkommer med vad som är på g i mitt liv. Kanske redan i morgon, men inte innan nåt är klart. =) Hoppas allt är bra med er! Kramar!!

2010-08-31 @ 23:06:06
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0