Nya livet


Nu är det dags att fixa till mitt nya lilla liv. Först så bor jag i en härlig stad. Idag tränade jag för första gången på friskis och skrev in mig. Gick väl sådär efter 1-2 mån uppehåll. men som man säger "bättre med kort träning än ingen träning" :)
Hällt i mig en protein shake nu och ska slänga i mig lite sallad. Ska verkligen försöka sluta dricka saft och läsk och onödiga grejer på helgerna.

Ikväll kommer Roshanak hit med hennes brudar Love generation och uppträder på kulturkalaset:D ska bli SKIT KUL att se :)) hon är så otroligt duktig på scen och nu har hon troligtvis blivit ännu bättre.

Imorn har jag min första intervju här nere. PÅ hotellbokning stället. Får se vad det är för nått :) Lite nervös att det är på engelska men jag har inget att förlora på det .. bara snacka på !
Jag är dock lite sugen att fortsätta på maxi nu när jag kan det mesta och man träffar mycket folk. Får se hur jag gör om jag ens får det. Intervju där på torsdag !

Nej nu ropar mitt kaffe sen lär jag sätta igång och göra ordning mig :) Have a great Sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0