Vakna på fel sida av sängen ?

... I think I did ! Min första dåliga dag i Göteborg. Vaknade av larmklockan för det var dags att tvätta kl 8. Städade sovrummet och gjorde lite mer ordning här hemma. Senare skulle vi in och träffa Björnar och catherine vid Universeum. Dock hann vi bara äta lunch med dem, så universuem blir en annan dag.

Jag är redan lite trött på bandyn och säsongen har inte ens börjat:S Inte alls bra. Snart kommer Emanuel bli tokig. Men det tar sån jävla tid att åka till träningarna så karl är borta jämt. MEN, det är ju därför vi flyttade hit. Så jag måste bita ihop o börja jobba. Jobba som ett svin så jag är borta lika mkt !

Så nu har jag sörj shoppat en stickad tröja från Gina :P Den blir välbehövlig i höst+vinter.
Är så otroligt seg nu. Ska nog dricka lite kaffe, ligger i soffan o sappar mellan kanalerna. Sen lär jag väl vika ihop all tvätt och ta mig iväg på nån träning. Kanske spinnig idag ?

Hoppas på en bättre dag imorn... regnet gör det inte bättre :( buwu


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det är inte alltid lätt att flytta till ett nytt ställe. Ensamheten kommer trängandes på rätt ofta då. Men det tar lite tid att vänja sig och få den nya staden att känna sig som hemma i! Jag lovar att du kommer trivas - om ett tag :) Vänersborg finns ju ca tio mil bort om du vill hälsa på någon gång :) kram på dig

2010-08-17 @ 18:53:54
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Ja, nu är det faktiskt dags för en date snart :) Vi har flyttat till vår lägenhet i huset och just nu är allt bara ett enda stort KAOS! Men jag lovar att bjuda på fika/middag/fredagsmys så fort vi har fått lite ordning på saker och ting här!

Jag började jobba igår och Noel börjar dagis imorgon, så nu blir det till att pussla ihop vardagen så gott det går :) Ha de bra! Kram på dig

2010-08-17 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0