Varför?

Jag kommer nog aldrig att förstå varför du är borta.
Finns det nån mening med att sluta leva efter bara 21 år?
Det som oroar mig är att jag inte vet vad som händer efter .. vart ska Niklas ?
Jag sörjer med er Stefan. Monica, Patrik och Sofie ..

Det var en fin begravning idag. Tung men fin.
Du är älskad utav många.
Det är konstigt hur man kan sakna en person så mycket när man vet att personen inte finns kvar längre.
Du var en person som strålade glädje och ödmjukhet.
Jag var alltid glad när du var hemma när jag var i Solliden och umgicks med Sofie, du hade sån energi och alltid ett leende på läpparna. Omöjligt att tycka illa om.
Därför känns det så orättvist. Du var ju bara meter hemifrån.. jag önskar att man kunde ha gjort nånting för att förhindra det som nu har hänt.

Jag kommer alltid att minnas dig Niklas.
Glada, charmiga, söta, trevliga, busiga lilla lill Jansson
<3

Vi ses vid ett senare tillfälle, ta hand om dig dit du nu har kommit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0