ÄNTLIGEN !

Glada nyheter. Idag idag idag har allt ordnat sig. Efter en månads tid med tjaffs och kontakt med Medisob så har det äntligen hänt något. Tack världens bästa pappa som ringde vaktmästaren som han känner sen tidigare, nu helt plötsligt hjälpte han oss och sket i dem andra sur gubbarna i sthlm som inte kan sköta sitt jobb.
Lägenheten är urplockad och städad. Tom och redo att flytta in resten av våra saker.
Imorn hämtar vi nycklarna och sen ska resten in.
Lite finslip ska göras, fönster karmar och måla lister även tapetsera en fondvägg och måla hallen.
Så fort som möjligt ska det göras sen är det bara att skruva ihop alla möbler igen :)
En natt till i Hökviken sen har vi våran säng tillbaka. Nu börjar det kännas bra att komma hem igen. Snart känns det kanske tom toppen :)
Dock fick jag redan på att jag jobbar på julafton, men det förstod jag nästan redan. Iofs bara till 16:15. Men det är faktiskt julafton och det första året jag nånsin jobbar den dagen. Är bara bitter att det inte är 100% OB hela dagen. Det är den mest obekväma dagen man jobbar !
Jag och emanuel har även varit på banken idag, ska se om vi kan ta lån så vi kan investera en bil. Mycket viktigt.
Ikväll ska jag och shorty se på tjejfilm (hoppas jag), mamma är borta och emanuel tränar. Pappa får väl bli tvingad att se med oss :)
Imorn blir en bra dag. Imorn har vi ett eget hem igen :)
HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul gumman <3

2010-12-06 @ 20:41:28
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0