FY FAN


Jag är så jävla irriterad. På en kund !!! sista kunden man har är ett riktigt pain in the ass ! Tant fan ! Hon bråkade med mig och 4 andra. Åååååååååååhhh orkar inte ens förklara. Men hon ville ha kalkon, jag gjorde allt för att hjälpa henne, sa att jag kunde ringa på nån på golvet. då säger hon och klappar mig på ryggen som om jag vore dum i huvudet "kan du inte hämta den själv eller, klarar du av att gå kanske? ska det vara så svårt " ? IDIOT jag slutade då och det är inte ens min jävla avdelning !!!
Hur som helst blev helt galen. är så trött på att vissa kunder tror att de kan behandla än HUR SOM HELST bara för att det inte är "bra nog" att jobba på ica maxi och att vi är bara nå idioter folk kan gnälla på. KOMMER JAG OCH GNÄLLER PÅ ERA JOBB? puckon !!

Whatever ... julen är slut nu och snart är det nyår. Gick fort som tusan men det visste jag redan. jobbade på julafton och nu är det över. Nästa år hoppas jag på att vara utomlands istället :) men karln min ! Får se vad det blir på nyår. kanske middag och en trevlig kväll med malin kenneth och novalie :D

Idag har jag varit nere en runda på stan medans emanuel hade möte på banken. då passade jag på att vara duktig och shoppa för mitt presentkort på gina. det blev smycken, trosor två tröjor. en annan tröja på hm och mer smycken på only :) tralalal va bra man kan må av lite shopping ;)

Imorn är jag ledig och ska träffa mina saror <3 sååå längesen vi sågs alla tre ihop. kommer bli toppen ! Sen på kvällen ska jag fixa min tatuering i nacken. ska göra om den lite så hoppas den blir finare.

Nu kom min älskling hem så vi ska äta lite kvällsmackor. JUST JA... jag har köpt en perkulator (kaffe bryggare) för mina presentkorts pengar på ica :)

CIAO CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0