Jul jul juuuul

Nu snart är det jul.
Idag har jag varit i Hökviken och hjälpt mamma med att julstäda och klä granen.
Och som tack ska mamma tapetsera i vår lägenhet ikväll och lill toan :) Det blir snyggt !
Nu börjar jag iaf bli trött. Ikväll blir det lugnt. Är fortfarande dyngförkyd och har ingen ork i kroppen.
Har börjat jobba igen nu, känns bra. Känns bara lite konstigt att komma tillbaka till "lill" ica istället för det gigantiska i Götet. Men jag kommer snabbt in i det igen :)
drog nitlotten och ska jobba på julafton till 16. Känns inte så JÄTTE roligt men jag kände det på mig.
Jag tror att efter helgen kommer lägenheten att vara fin fin !
Dock har jag massa saker jag vill köpa men inte har råd med än.. tex
mattor, nattduksbord, sänglampa, kristallkrona till hallen, förvaringslådor... OSV :)
Nej nu måste jag sätta igång.
Btw, pappa har köpt en julklappa till han och mamma. En 50 TUMMARE ! Galna. + ett nytt skåp från ikea.
KOmmer bli ännu mer fäaaancy i hökis ! I like this place. Home cozy :)
Trevlig helg, jag ska bli frisk !
Hööj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0