SJUK

Usch, hinner inte hem förrän jag blir sjuk. tror det fanns bakterier i hökviken som smitta mig. Blev lite förkyld, kunde inte sova för jag hade så ont i halsen. Gick upp 5 på morgon o gjorde vatten med honung. Och igår började jag få ont i örat .. inatt halv1 kunde jag inte röra på huvudet hade så ont, ingen ipren hade vi heller så min snälla karl åkte till statoil o köte åt mig. Då gick det mkt bättre. Nu har jag inte ont men är hängig som en 90åring och sitter med papper i näsan och hör inget med ena örat.
sååå tråkigt, och imorn och fredag har jag tagit åt mig mina första jobbtider på ica.
Emanuel är duktig o målar hallen nu. Jätte mysig fin ljus nougat färg :)
Sen är det tapet kvar i vardagsrummet och toan. Det blri nog bra det här. Men jag måste sätta igång att jobba lite här hemma... drygt att man blir sjuk första dagen man flyttar in !!!

Jaja ... nu ska jag dricka kaffe o starta min dag !! Måste bli ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0