Small town gal' ?

Då var vi hemma i Falun igen. Nu fixat kläder nyckel och skåp så jag är redo för jobb på maxi igen. Dock har vi inget boende än av vårat eget. Vi bor nu hos emanuels bror. Han är bortrest under 2 veckor. Väldigt drygt att inte ha våra saker till hands. Allt ligger i ett rum i nya lägenheten. Tjejen flyttar ut i helgen, kanske på måndag. Då får vi börja tapetsera och ställa in resten och fixa ! Vad vi längtar !!
Svinit kallt ute och jag vet inte vart mina kläder är :P Idag är det iaf pannkakstorsdag :)
Då vet ni hur det ligger till, händer inte så mycket än så länge. Förhoppningsvis får jag hoppa in och jobba from nästa vecka, sen har jag schema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0