Hello Friends !!! I'm back :)



Nu är datorn fixad, vi har den hemma igen och va skönt det är då :) Så hädanefter blir det mer inlägg.

Så.. vad har hänt den senaste tiden då.. !Imorn är sista bandy matchen för säsongen. Det har varit en tung säsong, men i helgen lär det bli lite firning för grabbarna.
Sen var det Alla <3ans dag i helgen. Jag och Emanuel åt god tacos hemma med tända ljus i hela vardagsrummet, kollade på en kärleksfilm och gav varanda fina saker. Jag fick världens finaste Orkidé. Lila. Min favorit blommA. Han fick oranga rosor, (tyckte färgen var så frän) och en riktigt snygg sommar tshirt från byxshoppen :) En jäättte mysig kväll hade vi iaf !

På ICA rullar det på ordentligt, kul att träffa lite folk man känner igen. När jag jobbade i bgle träffade man inte många alls. Det går bättre och bättre. Känns inte alls som några stora problem nu. PLU numrerna går fin fint :) har kvar min lilla fusklapp men kollar mindre o mindre på den :P

Nu längtar jag till våren. Vi har haft sånt otroligt fint väder på slutet. Men jag vill även ha utan snö. Gå i shorts och solglasögon, satan va skönt ! Lär träna på benen lite mer bara ;P

Nu ska jag städa till lägenheten lite, kanske träna och fixa mat till ikväll. Sen börjar jag jobba 16:45 till stängning om de inte ringer tidigare :)

Have a great day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0