I'm Happy :)



Igår körde jag ett gympass på nautilus, slet ut magen ordentligt även känner jag inte så mkt idag. Hmm.. ska nog köra ännu mer idag isf. Är aldrig redo för sommaren fullt ut men så är det väl. Solade även solarium igår med mamma. Det första hon sa när hon såg mig på gymmet " va blev du är " . Och dem som känner mig dem vet att det är bland det värsta man kan höra =P Så pinade i mig 20min i ett solarium. det ända jag tänkte på va canser och bölder på hela kroppen :/

Igår kväll bokade Emanuel bord åt oss + Fia och Jocke på Åh. Vi såg på manschester United. Iaf första halvlek och andra hemma. Såklart vinner vårat lag jämt :) Det va trevligt att göra nått sånt på en vardag. Dock var vi ensamma med ett annat par, men tur det .. för då fick vi låta lite hur vi ville :)

Idag är det super väder igen. Humöret blir på topp när det är fint :) Ska snart klä på mig täckisar och mkt kläder sen ta mig till nautilus. Manne sa att det var 20minus imorse.. så jag kommer nog hänga i bastun ett tag :)

Idag ska vi hem till Mormor på middag. Hon har ju tjatat hela säsongen och nu har vi tid :) Bosse ska dit och göra Thai mat. (Min morbror) Han är vääärldens bästa på att laga mat så jag ska spara mig och vara riktigt hungrig till klockan 17 :)

Loredana min loredana är på väg hem från stockholm nu. Underbart :)))) Ända tills på måndag är hon hemma. Så jag hinner träffa henne en massa. ååh som jag har saknat <3



Nej.. nog om uppdatering ! Ha en trevlig dag för det ska jag ha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0