Lite halv panik


Vet ni varför jag inte skriver längre? .. Jo det är så att Emanuels dator är sönder och det är den jag har använt. Har även använt jobbets, fast nu jobbar jag inte där längre så det blir lite svårt.
Var såhäääär nära på att åka o köpa en dator nu, men vi ska testa att laga mannes först. Pappas kompis skulle ta en titt på den. Man blir handikappad utan dator... betalar räkningar, hittar recept, bloggar, läser tidningen !!!!!!

Nu är jag på shortys jobb, hade vägarna förbi så jag fick låna datorn här lite fort :)

Vad har hänt på senaste tiden då ? Lite bandy, men tyvärr förlust och dumma Lysses lag vann. Har jobbat lite mer på ICA och det känns bättre och bättre. Riktigt kul :) Jobbar imorn oxå ! Idag har jag städat hela lägenheten, tvättat och tagit hand om simon. Har fastnat för sex and the city boxen nu när jag har så mkt dö-tid.
Igår blev iaf en bra dag .. möte på arbetsförmedlingen först. Tkr verkligen inte om det stället, Sen träning och en längre tid i bastun, efter det lunch med Jockmock på stan och föbi siba för att kika på dator, sen ringde Cathrine och ville ha sällskap till Bgle, så jag följde med dit. De blev en mysig fika mitt i ingenstans i bgle kändes det som medans vi väntade på hennes ansiktskräm. Sen en snabbtitt på el giganten och såklart hann vi med Dollar :)

Ikväll ska vi på bio med madde och jonas. SnabbaCash. Jag åker mest för popcornen och hålla hand biten. haha vilken fjant :) Sen hem o äta doodles. Smarrigt onyttigt ! Imorn jobb 1-15. Ska bli kul, sen vette fan.. middag med några i laget kanske ?

Ska försöka fixa datorn så fort som möjligt. Tycker det är lite tråkigt utan den. Nu fick ni en uppdatering iaf :)

Ha en trevlig helg och ännu helg är alla hjärtans dag, hoppas på en ännu trevligare helg då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0