Oooh Fredag och ledig :)

Jag har haft en toppen vecka. Mycket mycket jobb och det behövde jag verkligen. Annars hade jag deppat ihop totalt och det är inte så populärt av min sambo :P Men idag är jag ledig. Emanuel var precis hemma på lunchen, lagade hamburgare med bröd. Lätt och fort. Han åt 3 stycken och jag fick inte ens i mig 1½. Hur fan kan man äta så mkt ?

Om ett tag kommer Sara och hämtar mig. Då ska vi hem till Lina och glo lite serier. Den nya med "Monica" i vänner. Kommer inte ihåg va den heter men hon är ju klockren iaf :) Humble ska oxå med så det blir trevligt :) Har inte sett Linas nya lägenhet heller så det blir kul.

Ikväll är det sista matchen för säsongen mot Kungälv. Kan vi ha turen med oss idag och få ett lyckligt slut på en lång, seg, tung säsong ? I do wish ! Innan matchen ska jag försöka hinna med ett träningspass, skulle sitta fint inför helgen.

Imorn kväll kommer nog lite spelare hit och firar avslutningen. Blir nog nån öl sen får man se :)

Tog en vända nere på stan igår med Sami. Kul att vissa kan köpa allt man ser. ooh man kan bli förbannad !! Dock orkade inte han gå hemmåt, så det blev taxi till Ica maxi och jobb för min del :)
Nu är det kul på jobbet ! Man blir bortskämd av all tårta och gott fika som finns i lunchrummet, välte även en hel rad med korgar igår när jag trodde jag va duktig och gick med två samtidigt. Vurpade med allt rätt framför förbutiken. tuuuuur att klockan var runt 21 så det nästan var tomt med folk :)

Nu ska jag lyssna på mina favorit karlar WESTLIFE och sen kommer nog Sara :) Ha en trevlig helg hörrni T.G.I.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0