Ouch !


Har vaknat av att varit svettig 2 dagar i rad nu, jag som alltid fryser. Emanuel säger att det är efter i lördags, alla gifter kommer ut. Så jag tror på det :) Dock vaknade jag även med mensvärk. Det finns nog inget obehagligare än det. Men men .. shit happens !

Är less på den här snön nu, ska kolla lite resor hade jag tänkt. Jag är en liten prinsessa, jag vill ha det finaste när jag reser =P Så nu ska vi hitta på nått fint. Grekland har jag alltid velat till, men det finns så otroooligt fina hotell i Egypten, men jag vet inte om vi pallar religionen där ?!

I veckan är det dåligt med jobb tyvärr. Imorn ska vi till Mormor och Bosse på middag:) Nu när bandyn är slut har vi äntligen tid med lite annat.

Helgen var trevlig. Vi bjöd hem lite folk i Lördags och hade fullt ös, sedan ut på Etage (jag valde att ge det en chans nu när alla andra skulle ut, tyvärr klarade jag inte av det länge alls) Men innan var allt på topp och kul :)
i söndags rörde vi oss inte ur soffan på hela dagen tror jag. Sliiitna !

Nu ska jag kika på lite resor och sen ta reda på här hemma och knapra någon Ipren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0