SKÄRPNING


Kan det aldrig sluta snöa ? Tänkte gå ner till SHorty snart med det snöar bara mer och mer. Plus att min härliga sambo har slarvar bort 2 utav mina mössor så jag har ingen vettig att ha på mig. GREAT !!!

Hur som helst .. nu är my Lordi hemma ! Ska förbi henne på jobbet idag och ge henne en bamse kram. Sen is she all mine imorn kväll. Underbart! Middag, mys, cathing up, godis och film :)) Toppen kväll ska det bli.

Ikväll är det bandy avslutning med laget. Ska dock upp och jobba imorn så kommer inte vara den fullaste. Tror jag och Emanuel ska dricka cola ikväll. Första gången nånsin på en fest. Meen, jag kan inte vara bakis imorn och han är förkyld som en apa.

Det är inte sant. Nu vrååål snöar det verkligen. skit väder! Trevligt att gå på stan nu ! Nix

Yeayea ha en trevlig Fredag. Idag ska det vara min dag. Tjohej för mig




Kommentarer
Postat av: Sarah

Heeeej men lilla sötnöt! :) Fick lov att sätta på low low low och drömma mig bort lite jag också hihi. Det är helt sjukt att det är två år sen vi var där nu!! Det känns som igår när man kollar på bilderna.



Det var så underbart! Grymmaste månaderna, taaack för att ni gjorde resan :) PUSS <3

2010-02-28 @ 15:14:28
URL: http://saraherikers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0