Slö måndag !

Har setat hemma hela dagen idag och pepprat sex and the city. Men tors-sön ska jag iaf jobba på :) Börja lessna på att dega.
När mamma slutade jobbet åkte vi och gymmade. Nu är jag o hökviken och väntar på emanuel. Så ska vi få i oss lite mat. Tog även hit emanuels dator för att grannen skulle laga den. Men när vi väl slog igång den så fungerade den utmärkt. Kul. Vafan va det för fel på den tidigare då ?

Jaja.. hur som helst. Nu är jag hungrig och orkar inte riktigt skriva nånting. Helgen iofs riktigt bra tycker jag. Bio i fredags, såg snabba cash. Hemsk men bra film. Sen i lördags jobbade jag och så blev vu bjudna på tacos hos anne och marcus, sen blev det en visit på Bishops. Riktigt trevligt. Skulle bara ta en öl under kvällen, men det slutade med att jag la mig i sängen när vi kom hem, sa "emanuel jag är full, det snurrar" sen somna jag ! Kul flickvän ;)

Nu ska jag börja att uppdatera igen om datorn orkar fungera framöver också :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

wiie bra att du uppdaterar! :)

Frida när kan vi ses nudå? kan du inte komma ut till mig och kolla hur jag bor innan jag dra, jag kan baka någotning gott :) vad sägs? Puss

2010-02-08 @ 23:42:41
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0