Varmare varmare !


Hört att det ska bli varmare nu. guuud va underbart. jag tål inte kyla längre.

Igår fick jag sån magkatarr på jobbet att jag fick gå hem 2 timmar tidigare. Tungt men man kan inte jobba när det gör sådär ont. Det känns som en kniv högt upp i magen och man ska försöka vara trevlig mot kunder?! Omöjligt.
Manne hämtade så la jag mig i sängen direkt. Gick bra efter en timme ung.

Nu ska jag upp och jobba igen. Lång dag .. 12 - 22:15. Bra :) Behöver timmarna och pengarna. Det är bokrea idag så det ska nog vara mycket folk. Vi öppnar tom en timme tidigare.

Vi hade på larmet imorse för att se hockeyn, men båda va så trötta.. det slutade iaf med att vi såg halva matchen. Jädrans skit att Sverige inte klarade det på slutet. Så nu är vi ute. Mot Slovakien ! Trodde man inte !

Fick bättre lön än va jag trodde,trodde jag bara skulle klara av att betala räkningar sen inge mer. Men ikke. Im fine :) Skönt det som va arbetslös typ 2 veckor.

Måste skynda mig nu sitter i pjamas fortfarande och måste gå om 30-40 min och äta braaaa frukost så min mage inte pajar idag igen.

Höres later my dears :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0