Bakdags !



Nu ska jag ta mig i kragen såhär på morgonen och baka Snickerskaka. Det ser ju så otroligt gott ut, och jag vet att dem är super smarriga dem som har lyckats med dem. Så hoppas mina blir goda :)

Vid ett åker jag Elin och Anne iväg till kuppan. Måste hitta ett par mörka sneakers som jag kan jobba i på Ica. Har bara ljus och det får man ikke använda. Sen har jag lite papper på Vero att hämta oxå.

Igår gjorde jag inte så mkt vettigt på hela dagen. Men kvällen tog jag och Anne en träning i friviktsgymmet. Ja.. vi och anabola snubbar. Men det gick bra. Jag känner ju i benen idag, och ikväll ska man orka med Box med A-L. Den blir jobbig... hade träningsvärk i 3-4 dagar efteråt senast :P

Har lite plugg att göra, ska läsa igenom kassaboken innan utbildningen imorn. Drömmer tom om att jag sitter i kassan hihi tror det kan bli kul när jag kan det :) säga HEJ HEJ till 750tusen folk på en dag :)

Ha en trevlig Tisdag, ikväll är det soppkväll med BS killarna oxå. Inte för att man blir bjuden av karln sin, utan Anna Lena. Så går det när man har världens senilaste pojkvän.

:)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Haha han vet ju ingenting haha :) fredag är det gävle som gäller!



Jag köpte sju nya läppglans på HM, utifall jag tappar sex.

2010-01-26 @ 11:05:47
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Anonym

På söndag blir det fight;) Kram

2010-01-27 @ 22:55:16
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0