Beach 2010 ?

Jag vet att alla har det som nyårslöfte även om de inte tänkt på det. Det är nått man har varje år. Min pappa har sagt det sen år 2000. Haha ! Så är jag med.. men ska iaf försöka att komma igång på rikigt. Har ju nya träningsgrejer nu, nya pass och har en semester med karln att se framemot. Då ska han då inte gå runt o skämmas ;P

Nu är det nya året här. Förra året låg vi på en strand och drack drinkar med familjen och Jocke, det här året firade vi först med bandy och bastning och tre rätters i g bo, sen lite mys i hökviken, senare hem till AP på nyårsfest och tolvlsaget firande. Dans i sofforna blev det även.. Såklart .. Shorty var ju med och hon börjar JÄMT ;P Ingen party pooper det där inte ;)
Hade iaf trevligt, sen gick vi ut och smällde raketer vid 12 och firade med fint folk :)

Blev inte super duuuuper sen natt.. men runt 2-3 begav vi oss hemmåt. Sov ut riktigt länge idag och bara njöt av att inte jobba dagen efter en liten fylla. Nu ligger vi och kollar på "air bud" och snart ska vi till Hökviken för ännu en 3 rätters middag kl 4 :) Tur att vi har våra mammor ! Blir nog även lite bastu senare, sen lär det hämtas en bil i g bo också.

Får se vad som blir nytt detta år.. året som var har iaf varit utöver det vanliga ! Kommer inte ihåg när jag har mått såhär bra senast såhär länge. Träffat nya människor tack vare bandyn och min stora kärlek <3

Hoppas ni överlevde gårdagen och ta hand om er idag ! So long  for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0