Effektiv?

 

 

Nyss har Sara varit här och vi har bakat kanon goda scones och sett på massa Sex n the City. Får lite panik av programmet även fast det är kul att se. Jag är då glad att jag har en och samma man ;)

Har inte heller visat min tatuering.. så sådär ser den ut. Enkel och söt. Shorty har likadan bakom örat men lite mindre dock :)

Igår var min första "arbetslösa" dag. Fick ändå dagen att rulla på bra, tog sovmorgon. Sen gick ner och luncha med Malin nån timme. En sväng förbi rusta och plantagen med mamma sen intervju på Ica som kändes bra. Får se om det gick bra. Håll tummisarna. Sen var det dags att åka på spinning. Igår var det tungt. Oj ! Och så var man vrål hungrig när man kom hem så jag och Emanuel gjorde hemgjorda hamburgare me bröd.

Var pyttelite effektiv idag iaf och gick till arbetsförmedlingen med Sara imorse. Skrev in mig och fixade anmälnings blankett till a kassan och hela köret. Hatar att gå dit. Jag känner mig så luffig. Som en förlorare som inte har jobb. Usch !!!

Nu har jag nyss varit på Willys med mamma och handlat lite mat. Ska nog bara lägga mig i soffan och titta på tv sen börja med maten innan manne kommer hem och ska åker på Box. Fan va kul med box träning idag !

Ha en bra Tisdag. Har lite goda nyheter, fick hoppa in och jobba imorn och har även fått lite fler tider på kundtjänsten så jag klarar mig lite grann ;P

see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0