Everything is new



Då var en kassa träning avklarad. Dock satt jag inte själv och tog emot kunder, det ska jag göra om 1h och en kvart.. ooohhh. Igår gick vi igenom allt med kassan och så satt jag hemma och pluggade PLU koder. Nu kan jag 10 av de lättaste utantill. Tusen more to go ! Frida har glosor att plugga :)

Börjar min morgon med en skål gröt. Det var riktigt längesen, men tänkte att jag måste hålla min mage mätt i några timmar frammåt. slutar 4 och har nog bara en kvarts rast emellan.

Imorn är det Fredag. Då blir det IKEA (iaf ove jansson och inredningsbutiken) men Shorty och Mamma. Senare på kvällen är det mat och mysigt hemma hos Cathrine. Veeery nice :)

Jag hoppas på att det blir en skooter åkning i helgen på varpan i Hökviken och sen lite bastu :) we'll see, we'll see


Igår skulle Jag och Alma skulle gå och kolla på frukterna innan vi gick hem, så hade vi arbetskläder på oss, vi hann ju inte tillbaka innan en kund kom och fråga "vart har ni pesto?" kan de inte fråga enkla saker? Vi hade ingen aning och gick runt och letade. jag letade ordinarie personal och Alma letade pesto. Till slut hittade hon Pesto inte jag hittade personal :P Farligt att gå med arbetskläder på golvet om man inte har stenkoll på saker :P


Nu ska jag plugga lite mer jävla koder sen ska jag ta mig till work. Vill komma igång nu på riktigt så jag känner att jag kan. Är nervös för idag ska jag peppra i 5 timmar och sitta med kassan framför mig. Det är inte hela världen men jag blir lite uppspelt när inte jag kan än =P


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hoppas det har gått bra på jobbet idag! De där PLU koderna kan jag lova att du kommer att kunna hela ditt liv när du lärt dig dom. =) Min syster kan dom fortfarande och det var många, många år sen hon jobbade på Ica. =) Kram!

2010-01-28 @ 18:18:35
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag läste precis ditt inlägg i min blogg från 17 januari, tror att jag kanske ska börja uppdatera lite oftare ;) haha

Och gud vad sugen jag blev på en heldag att peppra serie och kanske ta en liten promenad och bara slappa en heldag! :) Vi får ta det någon helg snart!! :D Ses i morgon, Kraam

2010-01-28 @ 18:24:45
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var från mig :) Elin haha

2010-01-28 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0