Future !



Underbara Thailand!
Nu längtar jag bara till min och Emanuels trip som vi ska göra i Maj.
3 veckor med sol, ananas, kärlek, sand och stek :) Härligt att se sånna här bilder när det är svin kallt ute så det svider på benen.

Idag är det FREDAG ! Vad är det då? Jo... It's my day ;) Friday
Vet inte vad vi har för planer för kvällen, men slutar kl 3. Då ska jag hem o träna direkt. Egentligen borde jag stanna på stan lite fort o köpa nya träningsskor och present till mamma. Kanske får vänta tills imorn då jag är ledig?
Sen ska jag nog försöka laga nån god fredagsmiddag och så vill jag på bio ikväll, den med sarah jessica parker och Huge Grant. Får se hur kvällen slutar.

Jobbfronten framöver ser inte så ljus ut. Blev av med alla mina tider i Januari på Vero pga att det är för lugnt o de har betalat för mycket på personal, då ryker extra timmarna. Sen har jag knappt nått schema på kundtjänsten längre då de är varsel. Dryg känsla att inte veta hur det ser ut om någon månad :/ Har dock sökt på Ica Maxi, hoppas Lina kan prata med cheferna och hjälpa mig. En promenad till jobbet vore ju inte helt fel.

SItter på jobbet och kollar på lite kändis skvaller på "starlounge" och filmklipp, vanliga människor som alla blir så excited över. Iofs är jag en utav dem, men det är sjukt hur världen funkar. Men, dem är ju förebilder.

Nu ska jag springa på toa och hämta lite te, sen äta min risi frutti och sen vänta på att ta helg !
SOVMORGON imorn. Underbart.

/Trevlig weekend


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej bullen!

Så det blev Thai iaf :) det kan ju iaf inte misslyckas som tur är. Saknar dig nu gumms <3

2010-01-10 @ 12:32:34
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: anne

har ni bokat? jag vill också dit. skulle vara så himla najs. var så himla länge sedan jag var där!! för länge sedan! nu måste manne övertala mackan vad bra thai är då mackan e livrädd för alla kryp där :p kramar / a.

2010-01-10 @ 20:30:54
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: anne

har ni bokat? jag vill också dit. skulle vara så himla najs. var så himla länge sedan jag var där!! för länge sedan! nu måste manne övertala mackan vad bra thai är då mackan e livrädd för alla kryp där :p kramar / a.

2010-01-10 @ 20:31:03
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0