Härligt, underbart, very good



OH YES I DID :)))

Åh det gick så bra idag ! Var riktigt nervös innan, men som tur är hade jag flera stycken som hjälpte mig så bra. Hade även många super härliga kunder, jag kommer vara så glad jämt när jag går därifrån, man mår så bra utav att träffa folk sådär :) Känner mig hur nljd som helst nu när jag ligger i soffan och bara njuter. Kände redan att det tar lite i axlarna, måste lära mig att slappna av ordentligt och inte spärra mig när man sitter där. Blir bara så koncentrerad :P
Hur som helst var det en toppen dag på jobbet :) weii

Nu åkte Emanuel precis på middag med jobbet, istället ska jag ta en super lång dusch eller kanske bad och bara vara ! Blev lite seg och mätt när jag la mig ner.

Imorn drar jag mig o jobbar lite extra på Halebop sen Ikea, Tyvärr måste jag köra Subarun. Jag älskar bilen men den är sååå svår att köra :/

Helg om några timmar hörrni :))

Kommentarer
Postat av: Linaaaaa

men heeeej! haha jaadu, qinoa frida, du borde testa. mkt godare(och nyttigare) än risifrutti :P hehe. hoppas du trivs på nya jobbet! Tack, lycka till dig med :) stooor kraaam

2010-01-28 @ 22:13:55
URL: http://labou.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag ljög, det blev inte bara lite vin, hahaha!!! Men det var det värt. En mycket trevlig kväll! Tack, tack!!! Kramar!!

2010-01-31 @ 15:30:08
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0