In a blink of an eye ...

Då var det en ny arbetsvecka, och som vanligt är Frida super seg hela dagen då hon får gå upp tidigt. Jag tror problemet ligger att jag somnar på bussen, det är ändå 20min som jag verkligen sover sen öppnar jag ögonen och då ska jag börja jobba. För hemma när vi äter frukost är jag pigg när jag väl gått upp. Kanske ska sluta sova på bussen? men det är ju sååå skööönt :/

Har jobbat som en galning idag utan att jag märkt det, men nu börjar jag bli lite eftermiddags seg. Så nu kom det frukt som jag behöver, Mandarin och ett äpple, lite fruktsocker behövs för att hålla humöret uppe :)

Efter jobbet åker jag direkt upp och tränar. (har fortfarande sån otrolig träningsvärk från gymmandet sist, det går fort att bli otränad) men nu börjar nya pass och nyttt schem from idag. Ska bli kul. På måndagar kl 19 har jag min spinning (dock får jag gymma idag då det är match mot villa ikväll) sen tisdagar har jag min box igen kl 20 och på fredagar ska jag köra spinning, emellan där får jag ta lite vanligt gymmande. Är laddad för träning nu ! :)
På Onsdag är det ett till kalas. Då fyller min pappa 50 år :) Men storfirningen blir till helgen :)
Sista veckan som jag har schema på mina jobb... från över heltid varje vecka till nothing? ... djupt andetag. Någonting ska vi allt hitta på.
Nu ska jag äta mina frukter sen börja jobba igen. ps jag längtar så otroligt mycket efter sol. 1 år sen exakt var det som jag solade på riktigt. Hann ingenting i somras :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0