I've got a tummy-ache

Jobbade mellan 8 - 12 idag på kundtjänsten. Och bara för att man är tjej har man sina dagar i månaden när magen gör otroligt ont. Idag är en av dem dagarna. Åkte hem direkt efter jobbet och la mig på soffan med min sköna fleece filt. Måste börja ta lite disk om ett tag sen göra i ordning mig. Ikväll är det födelsedags träff hos Charlotta :) Hon bjuder på vin, kex och ost och trevligt sällskap :) Det ska bli mysigt. Tror jag ska sova en timme nu innan jag sätter fart, skönt att bara ligga still. Har ont i hela kroppen efter boxen igår. Anna Lena körde på ordentligt så idag har jag blåmärken på underarmarna ;P "skare va, så skare vara rejält"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0