Lite smått nervös


Igår blev det en vända på kupolen som sagt. Handlade skor att jobba i på Ica, en tränings t shirt, läppglans (men nej, inte 7st som shorty :P) jeans short som visst var för små hemma oxå.. det var nog det? Sen blev det även lite lunch på MAX. Och till slut dollar store :) Där blev det även lite grejjer ! Har även inhandlat viktiga saker, en fräsch stor vattenkokare och en kaffebryggare. Gjorde ju sönder Emanuels sist :/ Nu har han en ny fin och vit :)

Efter våran trip dit var det dags för soppa kväll på lugnet vid 19. Det är alltid trevligt, och då får man träffa alla bandyfruar igen :) I like it !
Gjorde en fuling och sket i boxen. Hade verkligen noll lust. Ska istället göra lite övningar hemma idag. Vore lättare med hantlar, men får se hur mycket som kan funka utan. Det är snö kaos ute så jag orkar inte gå till gymmet och sen gå till ICA oxå.
Kl 15:45 har jag kassaträning med de 2 andra nya. Ska bli intressant. lite halv nervös är jag allt. Och jag känner mig så ruskigt ful och töntig i arbetskläderna.. hoooopppaaaas de kommer att kännas bra snart !

Gick även in till Vero igår och hälsade på mina brudar. Kul att se dem igen. Så konstigt när man knappt är där längre.

Kassaträningen slutar kl 18, Jag mamma och pappa ska till fia sen och kolla på "sommaren med göran" men först är det middag kl 19. Det kmr bli myys.

ååhh Det var inte ett dugg kul att titta ut och det vräker ner snö i alla riktningar :(
ska nog lägga mig på soffan igen och sega, sov inget inatt. Vaknade 30 ggr i timmen kändes det som.

Vi hörs sen så berättar jag om hur min första träning gick :) håll tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0