My day people !

 

 

 

 



Cute kid

Har en kvart kvar på jobbet, vill bara hem ! Ska ringa Sharre och se om hon är kvar på stan för att kramas lite fort :) Annars ska jag hem och börja med maten. Starving redan !
Igår gjorde jag en miss, trodde jag gjorde världens fynd på kicks, köpte en kate moss parfym, och hon i kassan slog in den fel så den kostade 79kr. Var svin nöjd. När jag kom hem såg jag att det var en bodylotion flaska. Hur fan kan man missa det? Då har man bråttom !!! 
Får nöja mig med att jag köpte en snygg vit Everest mössa iaf :)

Ikväll blir det bara mys i soffan med min nya sköna fleece pläd. Är trött i ögonen och behöver mysa med min pojkvän. Jag är så van att få min dagliga dos utav honom, igår fick jag inte min dagliga dos då blir jag på dåligt humör och har varit det under dagen också, så ikväll ska jag få en jävla dos av Mani så jag klarar mig :))
Det är ju Fredagsmys, man får önska sig det då

Nu ska jag ta sista ärenderna sedan sova på bussen hem.

GE MIG HELG !


Kommentarer
Postat av: Piinky - its about everything!

Hejhej vad hittar du på idag då?



kram

2010-01-16 @ 02:46:50
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj! Nu har jag bokat in mig på boxen imorn- vi kör väl?:) Ska Sofia med å mor din? Kram

2010-01-16 @ 15:27:50
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej Fruds! Hur är det?! Var jätte länge sen! Vi måste ses, vad gör du i veckan? Vi kanske kan ta en fika eller strosa runt på stan lite? :) Kraam

2010-01-16 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0