Myror i benen? Ne, inte än




Då var helgen över och det är Måndag igen !
Inget jobb idag, borde gå till arbetsförmedlningen om det krisar sig med jobb ett tag nu.
Intervju kl 17, den ser jag framemot. Hoppas det går bra och att jag inte är för flummig :/ Skärpning !

Bjuder på lite bilder. Det är ju inte varje dag det händer, men nu har jag en ny telefon med bra kamera så nu jävlar ;) Men mkt kort på mig vet jag inte om det blir. Har lite svårt för det haha men ska försöka :)
Ser ni v¨ran fina ammaryllis ? Tack Anders för den. Den blommar så fint hos oss nu :)

Nu ska jag försöka torka håret lite fort, sen ska jag träffa Malin nere på stan och luncha lite. Riiiktigt trevligt för jag kommer inte ihåg när vi träffades sist !! Och ikväll är det spinning på schemat ! Good day

: - )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0