Nytt fint år !



Nyår med familjen Karls :)



Och så bjuder jag på lite kärlek med mig och min Emanjol !

Då var helgen snart slut. Iofs så kändes det som Måndag imorse. Jobbade mellan 12-16. Gick rätt regt, nös och snora hela tiden. Hämtade lite kartonger i Hökviken som de har tjatat på, passade på att äta lite räkor innan jag skulle hämta manne från träningen. Sen åkte vi ner till China Thai och åt mat, jag längtade mest efter efterrätten, så det blev lite glass med chokladsås :) Sen hyrde vi film med channing tatum som heter Fighting tror jag. Och en snabbis förbi Maxi, blev så sugen på salta lakris nappar :)

Nu har vi städat och diskat lite. Jag blev lite tjurig när jag kom hem från jobbet och det fortfarande ser ut som skit när en har jobbat och en har varit hemma. Plus att det inte är min vecka då har jag även en tendens att bli rätt irriterad. Blev tom sur att nudlarna kostade mer än ris på restaurangen. jaja ! Vi är iaf klara nu och snart ska vi sätta oss i soffan med tända ljus och bara njuta. Jag har tom dukat fram fin porslin som vi ska dricka fanta ur och äta nappar ifrån. Mums

Imorn är det en till jobbdag och killarna har borta match mot Edsbyn. Efter jobbet hoppas jag att jag har en date med Elin :) Vore trevligt.

Nu ska jag kolla med manne hur det går med fetaost - köttfärsbiffarna som han fick nått ryck att han ville laga =P

Ha en trevlig helg mina vänner (eller jag hoppas den har varit trevlig)
See you Tomorrow perhaps :)

Kommentarer
Postat av: Elin

klart att du har en dejt med mig ;) ses lite senare!

2010-01-03 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0