ooh my Body ..



Har så otroligt ont i hela min kropp. Igår hade jag svårt att ens skriva på tangentbordet. Snacka om att man kör slut sig på träningen då. Box får kroppen att kännas ! Det kan ni ge er på :) Mina kår känns som betong bitar när jag går. Men .. vill man se ut som Beyonce i sommar får man lida pin ;P

Det var trevligt att träffa brudarna igår. Blev en lång promenad hem från lövhyddan, en extra omväg för att gå lite längre med Malin. Sen hem och kröp ner i sängen så timmarna kunde gå fortare tills Emanuel kom hem, och de gjorde dem :) Helt plötsligt kände jag nån pussa på mig.. då hade jag iaf sovit i 1½ timme. Underbar väckning !

Introduktion på Ica Maxi idag kl 15. Måste börja städa och diska lite nu. Har haft sån otrolig mensvärk i två dagar så har mest legat på soffan och tyckt synd om mig själv. Det är utan tvekan den mest obehagliga känslan man kan ha, speciellt när inga "vanliga" tabletter hjälper.

Skriver senare ikväll om hur det gick första timmarna. Oooh jag vill inte vara ny. Vill kunna allt direkt. Prova arbetskläderna ska jag oxå göra idag. Hoppas man inte ser ut som ett mogg i dem :)

Wish me good luck, så hörs vi sen !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0