OUCH !

Blev verkligen lite rädd ikväll. Kunde inte gå på mina fötter efter bandyn. Frös redan efter 5 min. Jag borde veta hur man klär sig, men akk, skorna var is kalla !! Efter matchen skulle vi vänta för att heja på Micke, det var inte värt värtan. Ursäkta.. men när jag kom hem innanför dörren la jag mig på badrumsgolvet och ville bara grina. Men det gjorde för ont att grina. Försökte hålla i tårna, men då gjorde det ännu mer ont för då tinade dem. FY satan !
Plus att mamma skrämmer mig och säger "ja, man kan frya tårna så mkt så man behver amputera" och sofija "henke frös sönder örat så det blev dubbelt så stort och varar fortfarande" FY FAN IGEN

Hur som helst så har jag nu badat och njutit och tagit det lugnt !! Hämtade även en ny flis pläd idag som jag har på mig och min morgonrock. Snart kommer Emanuel med mat, sen läggdags !

p.s. vill inte ens prata om bandyn ! man ska inte tro så mycket ändå .... SLAP IN THE FACE får man

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var mys att få prata med dig igen, men gumman då aj aj aj med fötterna :( Fy satan!! Hoppas dom mår bättre idag..

Puss

2010-01-15 @ 10:59:28
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0