Städ dag !

Idag är det ingen vanlig dag heller, för idag är det min pappas födelsedag :) 50år ! En viktig dag ! Till eftermiddan/kvällen blir det middag i Hökviken och lite firning :)

Nu har jag precis varit ner och lastat i 2 fulla maskiner med tvätt, nu återstår det 2 fulla maskiner till. (vi har inte riktigt orkat bokat tvätt tid på ett tag, eller who am I kidding.. jag har inte bokar tvätt tid ;P )
Så nu ska jag tvätta till kl 3. Måste även ner på Tempo och handla lite bröd, grönsaker och fil. Emanuel åt upp sista frukosten imorse så jag får nöja mig med 2 kokta ägg tills jag tar mig en promenad ner.

Idag är det ju den 13/1, då ska julsakerna bort. Så det lär jag oxå sätta fart med. Synd att jag inte hade så mycket nya saker hemma, vill överaska Emanuel tills han kommer hem. En fin lägenhet, kanske fixa i ordning tredje rummet på nått sätt ? Sen har vi en hög med sopor som ska ut och även disk ! Gud va trevligt jag kommer att ha det på min lediga dag. Buuut, it needs to be done !

Kanske ska kolla klart på TopModel innan ;) Sätt fart nu Frida Karls !!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv:



- ellerhur, det var verkligen en annorlunda värld dom bodde i! :) Haha tack ;)

2010-01-14 @ 12:42:14
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0