Sweet Sunday

Då var helgen snart slut igen. Sitter på jobbet, tog åt mig några extra timmar. Jobbar bara 4 timmar :)
Jag och Emanuel har blivit helt frälst i våran nya "shake" som man kan göra smoothies och milkshake i. Så igår kväll åkte vi och köpte maaassa frukter och så hade vi i lite protien pulver. Men imorse... klantig som man är .. så tror jag att maskinen klarar av flera frysta jordgubbar :( Den gick sönder ! Nu måste jag köpa en ny och fick den av mamma o pappa i julklapp. Så jävla onödigt klantig :(

Vi tillbringade gårdagen upp på Lugnet. Bs - Vsk. Förlust tyvärr men de gjorde en bra match med många chanser. Innan matchen var jag och Anne och träna. Sen kom mamma. Anne skulle prova på Nautilus, så vi gick igenom några bra träningssätt från hennes handbolls tid. Och det känns i benen, magen och vaderna idag. Thanks Anne:)

Vi tillbringade kvällen hemma i Hökviken med lite middag. Senare åkte vi hem och kollade på "a walk to remember". Min kära pojkvän är en weaper :) Tårarna rann ett flertal gånger under filmen! YES jag sa ju att chickflicks kan vara bra ;) Ikväll ska vi se på "the notebook", giiiissa vem som kommer böla mest ikväll. En underbart fin kärlekshistoria.

Nu ska jag ta och jobba mig klar dessa timmar. Drömde att vi skulle ha 9000 ärenden idag.. men listan ligger på ca 4 :) vilken skillnad. Ha en trevlig Söndag, imorn är det ny vecka, nya tag, LÖN och Happy face :)
(ser framemot den här veckan, någon ledig dag igen, 2 dagar på ica med kassaträning och fredag ikea)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj The notebook- då blir det kämpigt;)/ Kram

2010-01-24 @ 15:16:23
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0