ThankGodItsFriday



Jahopp ! Då var man på introduktion igår. Vi gick igenom massa om ICA, provade kläderna, skrev på en massa papper, lyssnade en massa och gick igenom områden och lagret och butiken.
Det tog 3 timmar. Kändes bra och roligt att börja med någonting nytt. Nästa vecka är det kassa utbildning, så nu har vi fått hem en kassabok som vi ska läsa igenom och plugga tills nästa vecka :)

Emanuel påminde mig igår att det här är mitt 4e jobb sen jag träffade honom och det var 13 månader sen :P Vet inte hur jag ska ta det.. men har bara haft små jobb under tiden och extra jobb. Det här jobbet kan jag ha LÄNGE om jag vill det :) I somras var det Geislerska, sen kundtjänst som dem nu skär ner personal på, sen Vero Moda samtidigt som de behöver inhopp lite då och då nu när många mammor kommer tillbaka från ledighet. Det blir så då !

Tog en riktig sovmorgon imorse. Gick upp 11.15 Nu ska jag äta frukost, tvätta håret och läsa igenom kassahäftet lite. Mamma hämtar mig efter ett, då ska vi åka runt och handla lite mat till our home + en kalender till mig !

Vad händer ikväll ? Tror det blir lugnt. God mat kanske en trip till grycksbo för att hälsa på och ladda inför match imorn mot Vsk. Trevlig kväll och helg till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0