To lazy to look good ?

Jag har kollat runt på lite bilder och så säger man för sig själv " gud va fin hon är bla bla bla"
egentligen kan man själv bli fin och känna sig snygg varje dag, men jag tror inte jag har orken för det.
Såklart så kan man ju sitta i timmar för att "finna ett fel" på de här brudarna, tänk så hade man pengar och en personlig stylist och make up artist? klart som fan man ser bra ut ;)

Ska nog börja orka bry mig lite mer med mitt utseende. Nu ska jag iaf börja träna på allvar så man inte skrämmer folk i sommar när väl bikinin åker på.
Ska nog även fixa håret, men lite mer till vårkanten, då blir det massa ljusa slingor och nån slags klippning, sen är det ju alltid fräshast när man är brun. men jag är emot solarium så det får bli naturlig bränna i sommar istället.
Nya kläder? Det har jag iofs, kanske ska sluta shoppa och spara till annat, men jag kan väl börja använda min kläder och matcha ihop dem snyggt till vardags. Brukar vara så trött på morgonen att det blir det som är skönast.

Ska iaf försöka få orken att fixa mig och dona nu ! får se hur det kommer att gå, får väl hänga upp bilder på beyonce i min walk in så vet jag vad jag ska sträva efter ;P

Massa timmar kvar på jobbet nu iaf, sen hem hem hem och box ikväll med AnnaLena. Ska bli riiiiktigt skönt med ett stenhårt pass med lite sparkar och slag. Imorn är jag ledig :) Då blir det att städa lägenheten och tvätta tvätta tvätta !! Har bara lortkläder hemma.

Trevlig day peops, ska drömma vidare nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0