Waiting for something, what is that something?

Lyssnar på Creed - one last breath på repeat. Den är så otroligt fin. Så längesen jag lyssnade på den. Rösten han har får mig att smälta och gråta !! Kan inte sluta lyssna på den, så är det bara !

Börjar få ont i röva av att sitta här på jobbet. Har dock 3.5 h kvar så det är bara att bita ihop. Ska väl gå till kylen vi har och välja ut något gott som jag kan tugga på under kvällspasset. Sen om några timmar kommer min skönhet och hämtar mig. Jag älskar att vara kär ! Ingenting är sådär tufft som man annars kan känna att saker och ting är. Om man är kär och lycklig är resten en piss i Missisippi :) Har en ruskigt snygg pojkvän, så är det bara, föll man för karln direkt så äre väl så. Unbreakable.




Sitter även och småsurfar lite på jobbtid. Blir så irriterad att inte Forever 21 finns i närheten av mig. Eller hur Sara? Tänk va man kan shoppa där. Iofs är det bra att det inte finns i Sverige, alla går ändå runt i samma kläder och det är så sjukt tråkigt. Känns som det bara finns en stil. Kul när man visar nya kläder för emanuel och hans familj, dem har veeerkligen inte samma smak som mig, hans mamma säger bara "det är ju bra att du har en egen stil iaf". Haha vet inte hur jag ska ta det =P

jag vill ha nått nytt nu.. vill resa, byta lägenhet ibland lr göra om nått i lägenheten, ha sommar, ny vardag ? Jag blir rastlös när jag gör samma sak ett tag. Måste alltid ha nått nytt.. undrar va det nästa blir ?!

Ska jobba på lite mer nu, imorn har jag en ledig dag med Emanuel. Vi ska åka till IKEA och såklart titta in på inredningsbutiken och ove janssons innan =P Mami och Svärmor ska även med. Får se om vi hittar nått fint till lägenheten, jag har dock med lust med att gå in på köpcentrumet och kika kläder :)

Trevlig Monday !


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

FROOOW! Nyhet: forever21 kommer till stockholm under 2010! waaaowaooo :D

2010-01-06 @ 23:00:57
Postat av: Elin Rolandson

Hej Fruuds! Jag tycker du ska börja uppdetera lite mer nu, jag måste ju ha något att göra under eftermiddagarna! ;)

2010-01-07 @ 14:53:49
Postat av: Cathrine

Ja, det är helt sjukt att man kan vara så beroende av mobilen. För egentligen behöver man den ju inte så speciellt ofta, utan det är nog bara tryggheten att man har den. =) Kramar"

2010-01-07 @ 15:09:17
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0