Grattis Studenter


Idag är en stor dag för några. Tiden bara rullar förbi än. 3 år sedan man själv tog studenten. Riktigt rolig dag/vecka. Synd att de har otur med vädret idag bara.

Sjäv tar min kusin studenten. Tyvärr missar jag den. Jobbar 12 - 20:45. Omöjligt att byta bort tiden :/

Nu längtar jag bara till att flytta ner till Götet. Ska bli riktigt spännande. Önskar en lägenhet och ett bra jobb. Helst lägenhet, jobb kan man fixa :) SYnd att det är så otroligt jävla svårt bara !!!!!
Jag är glad att jag har lite bandyfruar där nere. Känns skönt. Hösten och vintern kommer bli toppen. Det känner jag på mig :)

Såg ni på eurovision btyw? Hörde ni Jon Lilygreen med Life looks better in spring? En Frida låt ! LYSSNA :)

Nu är det dags för mig att dra sig till jobbet. Helgen blir bara jobb. Missar även Angelicas 25års fest imorn:/ Och Englands första match mot USA. ååh MEN .. jag får pengar. Pengar till sommaren !


Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Saraaaaa

Heeej=) jag blev faktistk jättenöjd med håret så det känns kul=)

Och coop det är liksom precis som det var för ett år sedan känns som om det var en vecka sen jag satt i den kassan:P

Jag lovar att skynda mig hem till dig kära vän! Hade super mysigt i onsdags med dig!

Pusspuss

2010-06-13 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0