Härliga sommardagar


Nu har det varit midsommar. Massa blandat, lite fest, mycket mat, trevligt sällskap med familj, lite alkohol, lite kortspel, lite charader, lite g-bo lite falun... som sagt blandat :)

Igår var vi på leksands sommarland med Catherine och Björnar. Vi var som små barn igen. Nog äldst där förutom förlädrarna till alla barn =P Tyvärr hade vi inga barn att skylla på. Vi lekte, vi bada, vi sola vi åt :)
Mycket härlig dag med kanon väder fram till i slutet å vi var på väg hem. Kvällen avslutades med kräftor framför fotboll. Spanien - Portugal. Mina favvo lag med favvo skaldjur :)

Idag blev det jobb tidigt. Men kort dag. Var kassa ledare idag på riktigt första gången. Mycket att stå i med schema och att allt ska vara fixat medans det kryllar av folk.Men kul med ansvar medans chefen var på möte :)
Åkte hem och tog en tupplur med karln. Sen var det dags att möta bandy fruarna nere på Waynes.
Vi hade en mysig avslutnings fika. Roligt prat denna gång och det blir alltid långfika när man ses såhär. Så det trevliga sällskapet var Anne, Shorty, Katten, Emma, Tessan och jag !

Nu har jag tänt mitt nyinköpta vanilj ljus och lagt fram en tallrik med fetaost, körsbärs tomater och gurka. Det är fanimej godare än godis haha. Nu blir det film som Mani ladda hem och sen sleeptime.

Mina käraste tjejkompisar har kommit hem nu. Cissi från london <3 Sharareh från usa <3 Sarah från usa <3 och Snart Loredana från sthlm <3 Helt underbart. Har saknat dem otroligt mycket och nu blir det massa träffa min tjejer dagar tills jag flyttar !!!!

Ha en trevlig kväll
imorn ska jag köpa cykel. tröök att slänga ut pengar



Kommentarer
Postat av: s

ååh frow jag saknar diig.. kanske kommer torsdag då..men ja är inte säker än..jag ringer dig när jag vet..du åker fredag va?? eller ås kommer ja fredag o stannar tills måndag :) PUSS

2010-07-06 @ 17:13:54
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänta lite nu. Har du varit på sommarland UTAN att hälsa på mig!!!! Är du kvar i stan? Kram

2010-07-18 @ 01:44:03
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0