Ikväll tar jag helg !

Det ska bli skönt. Har jobbat hela helgen nu från i torsdags och långa dagar. Mkt pengar we like. Men nu ska det blir skönt att vara ledig oxå :) Vill dock har fint väder på min lediga tid so pleaase !

Igårblev det mys kväll. Det behövdes verkliiiiigen. Tacos och film.

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Sista träningspasset på Nautilus. Mitt gym kort är slut och jag orkar inte förnya nu när jag flyttar. Löpte 6km idag ! Jag är SVIIN nöjd :)) Mitt rekord hittills. Och nu är jag hungrig som en häst så nu ska jag äta rester från gårdagen. Mums !

Om ett tag blir det 3 timmars jobb. Kort pass sen hem och se Italien.

Ge mig fint väder imorn så man kan ha picknick ute på en filt med massa god frukt och lite kärlek :)

Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0