Shoppingdag


Idag har jag varit ledig. Karln oxå, iofs är han ledig hela sommaren. Skitunge
Vi tog en vända på stan. Fikade med Tomas. Sen var vi på jakt efter nya löparskor till mig. (tro det eller ej, jag har börjat sprungit) hittade ett par nike som passade perfekt. Inte allt för dyra. Mycket bra. Klarar mig ett bra tag med dem iaf :)
Sen köpte jag även 2 par träningsstrumpor. Och örhängen. Just ja, en bok oxå. Martina Haag. Hon är hysterisk rolig. Hennes böcker ska ni läsa. Jag har även blivit en läsoman :)

Till slut tog vi en lunch på Amorita. Taco tallrik är goa grejer :)

Om ett litet tag ska jag mammsen och shorty åka till marlen, mio och anders och hälsa på !
Nu var det veckor sedan jag såg lill bebsen.


Have a great day !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0