Toppen dag

..Den var igår den :) Mycket trevligt.
Vi startade dagen med att cykla till Anne och Marcus. Åkte med dem in till stan. Tog en lunch på bryggan i solen.
Strosade runt lite i affärer. Jag köpte en byx/shorts dress. Vad heter det? Hur som helst. I love it. Den är lite kaki grön, min favvo färg. Och så köpte jag ett armband och mascara :) Hade lust med nånting nytt och det blev det=P

Sen åkte vi till Maxi och handlade lite gött till fotbollen och lite käk att laga efter den. Så massa gott till Spanien matchen. Riktigt oförväntat att de förlorade. Tråkigt faktiskt. Efter gjorde vi pasta carbonara. Senare på kvällen blev det bio för oss alla. A - team ! Super action men väldigt bra :)) Dock inte bättre än sex n the city ;)

Tack vänner för en underbar dag.

Idag är då en ny dag, jag ska söka lite jobb, se att vi sagt upp allt i lägenheten. Sen dags att jobba några timmar senare ikväll. Egentligen vill jag ut och sola men vet inte om jag orkar cykla till hökis. Jag är otroligt less på attt cykla haha. Blir heeelt slut !!!


Jag längtar till GÖTET ! späännande !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0