Bad hairday ?


.... hell no ;) Har precis varit hos Alex och klippt mig och blonderat slingor. JAG ÄR LJUS! Helt sjukt. Alla gånger jag har gjort ljusa slingor har det knappt synts. Och nu syns det :) Gått från brunt till ljust, men lite av mina bruna slingor är kvar och det känns kanon :) Lite ovant dock, var ett tag sen jag såg ut såhär tycker jag.

Alex tyckte oxå att mitt hår var fööör långt, så nu är det avklippt. Ovanför brösten :) men jag har en frisyr, vet bara inte hur man håller i den =P
Orkar inte lägga upp en bild än, nu ska jag mysa med min fina pojke. Han har gjort super god mat. "helg mat". Färsbiffar med fetaost och rotsaksgratäng. Nu ska vi dricka cola och äta doodles till manchester united :) Ibland får man lyxa en vardag. Ska faktiskt jobba sent ons och tors så vi hinner inte ses. Fredags mys på en tisdag :))))

Jag lägger upp en bild senare. Den jag tog med min telefon blev ikke bra !!

Nu ska vi jäääsa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0