Don't dream it when you can achieve it


Underbar dag med Soffiproppan. Vi åkte till IKEA för att handla till hennes jobb. Såklart så hann vi in på OVES och inredningsbutiken. Handlade en hel del fina saker på oves till lägenheten. Har gjort om en massa små saker här hemma nu, jag som är VÅG är såklart aldrig nöjd. Nu helt plötsligt vill jag ha en ny lägenhet.
Tog en lunch på IKEA, kotlettrad som alltid. Idag var det dubbelt så gott, och så klämde vi i oss en chokladboll efter. Yes, lite socker behöver man för att shoppa :)
Förde inte över så otrooligt mkt pengar på kontot tack och lov, men när vi hade lite tid över gick vi in på köpcentrumet ....... jag chansade två gånger när jag skulle köpa två tröjor och både blev godkänt. Sen skullejag göra ett kontoutdrag det sista jag gjorde.. då hade jag 10KRONOR kvar. haha ! Tur lite pengar rullar in imorn. ett gott skratt fick vi iaf.
Det bästa var nog bilresan hem. Sofija vet hur man dunkar musik i en bil och det har hon alltid kunnat. Jag tog med lite gamla skivor och även min välkommen hem skiva efter jorden runt resan. Otroligt bra musik :) Så högsta volym på, mycket sång, dans .. firmabilen skakade :)

Nu är jag hemma. Det bästa fyndet av allt idag var ett TV skåp från ikea med skjutdörr. Ordinarie pris 1795kr. Jag köpte det för 295kr. Cheeeeap!
Har hunnit fixa till lite med nya sakerna hemma, snabb städat, lagat pasta med fläskfilé och grönsaker nu häller jag i mig yoghurt och ska iväg på spinning som börjar om 30min. Skönt att svettas av sig lite !

Imorn jobbar jag. Äntligen !! Ska bli skönt. Helgen blir ... spännande ! :)

Ciao på er

Kommentarer
Postat av: anne

antar att den kommer bli galet spännande. informara om ALLT! du är min filmkamera ;p haha. jag vill också. rövskit att jag inte kunde följa.. men de kanske blir bra ändå, you never know ;)



tjing / a.

2010-03-26 @ 12:07:25
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0