Facebook får folk att bli bäng


Min mamma och pappa är hel fast i det ! Inte ens bandy och Micke olsson är intressant längre för mamma ... whats up with that ? .. hmm .. skum sajt ! Jag har iofs aldrig förstått varför man blir helt fast ? Vad gör man ?

Hur som helst ... imorse tog jag åt mig ett jobbpass till. 6:30 - 12 på golvet. Riktigt kul faktiskt att göra nått annat än kassan. Pigg som en ko är jag fortfarande konstigt nog :) Efter jobbet handlade jag lite sen åkte jag o mansoo till Hökviken och solade :D Manne blev rastlös så han skottade en hel gång väg haha. Jag försökte mest jobba på brännan :P

Nu är det bandy på tv och vi har nyss ätit fruktsallad. Yuhuum !

Igår kväll bjöd vi hem Malin, Kenneth och Novis på middag. Lagade tacolasagne/gratäng och sallad till :) Blev riktigt lyckat. Ikväll kanske vi ska förbi hem till de och se på melodifestivalen, jag är så fruktansvärt godissugen.. det längtar jag mest till !!!!

Hoppas på lika fint väder imorn annars träning på dagen sedan visar det sig !

Have a great fucking day :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0