FY FABIAN för idag


Idag har jag inte haft en bra dag. Den har iofs inte varit så dålig heller, men jag vaknade på fel sida utav sängen. Jag var svin trött, även fast jag sov ut. Jobbet kändes si sådär. Gick ändå bra att jobba hela dagen men ibland vill jag bara kunna ALLT. ska det ta sån tid att få lära sig allt ? Kan jag en grej måste jag lära mig en till grej.

Imorn är jag iaf ledig. Då ska jag och shorty upp och gymma vid 7. Sen har jag tvätt tid. Både jag och emanuel går runt i samma strumpor varje dag så kanske dags nu :) Fräscht par ! KL 16 imorn ska jag till hosjö så ska alex fixa mitt hår. Klippa och göra tusen blonda slingor. Hoppas det blir bra färg. Vet inte om jag ska klippa lite lugg? Nått måste hända. Klippa upp och klippa kortare. Borde jag klippa lite lugg? Min panna tar ju upp halva falun så det kanske vore kul. Har ju haft det ett antal gånger meeeen .. får se vilket humör jag är på imorn :) Jag är ju våg, idag kan jag vilja ha lugg, imorn kanske jag vill färga håret brunt.

Jag har en del att göra innan Emanuel kommer hem. Han är på hockey. Har massa disk och han lär väl ha matlåda imorn. Fan va man ska ställa upp och vara snäll då :P jaja that's sambo life i guess :)
Egentligen vill jag bara lägga på i sängen och blunda.

Kollar lite på svenska hollywood fruar. Dem är ju helt jävla bäng. Hon vet ju inte ens hur en dammsugare funkaR? den andra måste vara snygg i skidbacken, den tredje blir full på en klunk vin !? Brudar bara för ni har en karl som är svinrik behöver ni inte tappa förståndet när ni shoppar !! ooooooh

Påsk i helgen. Jag vill ha påskägg :) Trevlig dag imorn ska jag vakna på rätt sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0